2010-06-04
 15:01:16

Where to begin?

Ojojoj snacka om att mycket har hänt de senaste dagarna. men för att vara lite korrekt tänkte jag börja med dagen innan studenten, nämligen skärgårdsbåtens dag. Jag och Linda möttes upp och minglade runt nere i hamnen, innan vi begav oss till batteriet och köpte med oss varsin öl. Massa mys och ingen av oss kunde fatta att vi faktiskt skulle ta studenten näskommande dag, HEL SJUKT! Vi kände att det var vår sista chans att vara fjortizzar så vi gjorde vårat bästa ;) Bilderna finna på iPhonen, så de bilderna kommer lite senare :)

Efter att jag sagt hej då till Linda blev jag medbjuden till en till en kompis båt i hamnen på drinkar, så där satt jag ett tag innan jag skulle iväg till Vida och sova innan studenten och champagnefrukosten dagen därpå. Och jag kan bara tala om att jag aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv som när jag åkte till Vida! Jag satt framåtlutad på bussen, det var så illa att jag satt å seriöst övervägde om det var fel att kissa på bussen, snacka om kris! När vi äntligen stannade sprang jag rätt ut över ett dike över en väg och in i en skog för att kissa, shiet va skönt!

Kom fram till Vidas mysiga hem och vi kunde inte heller fatta att det nästa dag var vår stora dag!!!
Vi gick å la oss med lite fjärilar i magen. När vi sagt god natt hörde jag plötsligt ett sms till en telefon utanför rummet, strax därpå kom en leveransrapport till Vidas mobil. Varpå jag ganska långt efter (ca 30 sekunder) frågar: Skickade du just ett SMS till din mamma eller pappa. Och ja, det gjorde hon! Haha, internskämt eller vaddå?

Sen somnade vi! 


Vida

Vi är WWIIIIII det är inte niiiiiiii.....!!!



FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!!!!



Sms:et ja! Hahah!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: