2010-03-21
 09:56:05

21/3-10

Tjollavippen!

Just nu sitter jag här i mitt alldeles för stökiga rum. Måste städa. Är hemma själv nu på förmiddagen för min bror är och spelar fotbollsmatch och mamma skjutsar, trots att jag, kommunaltrafikens största fan försökte övertala dem om att åka just kommunalt, men som ni säkert förstått så gick det inte så bra.

Som sagt, mitt rum är stökigt. Alldeles för stökigt, ska alldeles strax sätta igång och försöka ordna upp det. Har ingenting speciellt inplanerat idag, vilket innebär att jag kanske lika gärna åker in på en stadsutflykt som att jag bara är här hemma. Detf inns utställningar jag vill gå på, det finns biofilmer jag vill gå på, det finns vänner jag vill träffa.

Jag och min underbara vän Victoria bestämde som hastigast idag att vi skulle ta en promenad tillsammans, hoppas på att vädret spricker upp och blir soligt och fint tills dess i så fall :)


Victoria min fina vän är allt lite knasig ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: