2010-03-14
 21:46:10

Bläää

Nu sitter jag här i sängen efter ännu en dag. Soligt väder är bara förnamnet! Tog med mig filosofiplugget ut och satt vid källardörren i solen tills jag blev helt varm i ansiktet. Så skönt att jag bara satt i ett par jogginbrallor, tshirt och en munkjacka! (Och vantar, hehe) Börjar få lite kläm på det där med filosofin nu känns det som, det är ju verkligen inte mitt ämne, men det ska bli skönt på tisdag när det är gjort.

Ikväll skulle jag ju ha gått på studentskiva, men jag fick ångestattack innan och tappade verkligen allt sug, suck, jag pallar inte mer sånt här nu!

Usch, snart ska jag sova och hoppas på att jag vaknar upp på rätt sida!



I would like to order a summer with no worries, please!


alex

sjukt fin blogg ;)



PUBLICERAT: 2010-03-15, 10:58:50 | URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Neha

Det lät härligt:D Går du gymnasiet?=)



PUBLICERAT: 2010-03-15, 13:13:33 | URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: