2010-03-22
 22:02:03

Bye bye depression hello ecstasy

Efter gymnastikträningar är jag i högtflygande extas och många problem är som bortblåsta. Känslan komemr förmidligen vara lika bortblåst imorgonbitti, men det är skönt att för en stund kunna glömma.

Skolans temadag var över förväntan. Stamcellerföreläsningen var väl sådär, men den andra om kloning var bättre och bäst var klassens diskussion, blev mycket bättre än vad jag trodde.

Åkte sedan vidare till Värmdölandet för att träffa på alla mina finafinafinafina vänner som jag har så roligt med, åhhhhh vad jag har saknat er! Tränade litegrann åxå, så nu är jag ju som sagt i extas. Den börjar dock redan lägga sig lite, kämpa Sophia KÄMPA!

Har fått förfrågan om jag vill vara med och tävla. KLART SOM TUSAN ATT JAG VILL! Om jag "får" är en annan femma. Ska ta den diskussionen med de inblandade personerna på onsdag.

Nu ska jag strax dra mig mot bädden, tidig morgon med Matte C på morgonen, blöhöö!

Ett gram sjukdom väger mer än 100 kilo hälsa - Så sant så sant.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: