2010-03-25
 22:36:51

Dagen

Det har inte blivit så mycket uppdateringar på sista tiden. men en kort resumé av dagen ska jag nog hinna med nu.

Dagen började med att jag vaknade hos Linnea, lite sega var vi allt på att ta oss upp, men när hon cyklade iväg till jobbet sprang jag in till mig och duschade och gjorde mig i ordning i en rasande takt. Jag hann med en tidigare båt men orkade inte kliva av vid trafikplatsen med bussen så jag åkte vidare och tog tåget från Tekniska, träffade en klasskompis påvägen till skolan som jag sällskapade med.

Naturkunskapen var över förväntan idag, trots att den är en och en halv timme så flöt den på rätt bra. Kan bero på att vår lärare inte stod och pratade så länge och att vi inte behövde se någon tråkig film, utan vi fick hålla på med instuderingsfrågor.

Efter det var det håltimme och Vida och jag gick till Täby centrum och letade påskägg till tävlingen de har. Vi hittade 9 av 10 stycken, den där nr 2 var typ försvunnen, men vi har lite tid att leta tills vi ska lämna in tävlingsbidraget ;)

Religion var dagens sista lektion, och nu har vi nog gått igenom hela vår lärares släkt!

Efter skolan åkte jag till stan och mötte upp min fina vän Felicia på EH. Mycket trevligt vi snackade skit och hade det allmänt trevligt :)

Shopaholic som jag är, blev det idag en skinnjacka (Ja Vida det fanns en nu när jag gick tillbaka!) och en mascara, lite pengaångest :/ jaja jag tyckte att jag var värd den där jackan i alla fall :)


(Här är beviset Vida!)

(Antagligen den sjukaste annonsen jag sett på länge!)

Nu sitter jag här och borde väl egentligen ha sovit för länge sen.

Och ja jag upprepar mig, men MORFAR kämpa på nu, jag förstår att det är jobbigt men vi älskar dig, kämpa kämpa!


Vida

Vad kul med skinnjackan! It was meant to be!


Sandra Nordin

Haha vaa?! Har dom bytt namn på Pressbyrån?! :P



PUBLICERAT: 2010-03-28, 18:15:16 | URL: http://www.sandranordin.com

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: