2010-03-23
 11:57:25

e är INTE ett tal, det är en BOKSTAV!

Hej hej!

Just nu har vi lunchrast, och Vida skulle gå å kolla något på datorn så jag tänkte att jag hänger med så kan jag blogga ;)

Jag har i alla fall haft Matte C och filosofi på morgonen. På matte började vi att räkna med talet e. Ja som trodde att "e" var en bokstav, men ack så fel jag hade. Efter det väntade en av de mer förvirrande lektionerna någonsin, nämligen filosofi. Till exempel kommer Akilles aldrig springa om sköldpaddan, och pilen kommer aldrig att komma till tavlan, shit pommes vad snurrigt det blev efter ett tag.

Dessutom väntar jag med spänning på om jag får gå på två styckan visningar till två lägenheter jag står i kö på, hoppa hoppas hoppas!

Nu ska vi ha NkA, på vilken vi tittar på An unconvinient truth gjord och med Al Gore. Sen har vi ingen historia, så då ska jag ta tillfället i akt att arbeta med min historieuppsats!

Todeloo!


Vida

Jag vill att "e" ska förbli en bokstav!!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: