2010-03-16
 14:38:23

Filosofiprov

Hej på er!

Nu sitter jag i skolans bibliotek, vi har väl i stort sett slutat för dagen. Dagen som har innehållit ett filosofiprov, som vi faktiskt fick för en vecka sen, men idag gjorde vi som sagt det. Jag har verkligen ingen aning om hur det gick, eftersom vi inte haft något sådat här prov innan så är det så svårt att veta hur vår läarare rättar. Kändes som om jag skulle ha kunnat skriva hur mycket som helst, och ju längre jag skrev desto mer osäker blev jag på att de lösningar jag kommit fram till var relevanta, så efter ett tag var jag tvungen att sluta skriva och lämna in.

Loggade dessutom in på bostadsförmedlingen och såg att jag låg på 29 plats på en lägenhet om slutar annonseras idag, vilket förhoppningsvis innebär att jag får gå på visning i alla fall. Sen hade det tillkommit en ny lägenhet som jag ställde mig i kö till, i den står jag på plats 5 :)

Thats all for now!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: