2010-03-26
 20:17:44

Fredag, Friday, Vendredi, Perjantai, Vrijdag!

Ja, nu ska det väl knappast ha ungått någon att det är fredag idag.
Skönt efter en skolvecka, som trots allt gått mycket fort, jag har legat en dag bakom många gånger, tänkt att det varit onsdag fast än det var torsdag. Kanske bättre det än att tro att det är torsdag, för att sedan inse att det "bara" är onsdag. Men jag vet inte.

Jag hade i alla fall Matte C på morgonen idag, och det gick oväntat bra tyckte jag. På genomgången fattade jag knappt någonting, men när vi sedan räknade själva så flöt det på okej tyckte jag. Jag fick skrattattacker över atrt jag faktiskt fick rätt på tal jag verkligen tyckte var helt konstigt uträknade av mig. detta upprepades och min lärare sa att jag var rolig ;) det e bra när man kan glädja folk tycker jag!

Jag skyndade mig för att hinna med bussen till Mando, glömde totalt bort att klockan var så mycket, men jag hann i alla fall och kom i tid, denna gång var det däremot min behandlare som var sen, jaja.

Jag skulle försöka förmedla min känsla jag haft de senaste dagarna, jag fick inte se den "glada" minen hos min behandlare och jag kände mig helt plötsligt inte lika väl till mods, men jag bestämde mig för att inte låta ens det dra ner mig, det är MITT liv, så det så. Vi kom överrens om lite saker. Jag gjorde dessutom en w-base idag, var ett tag sedan. 250 15 60 var resultaten. Och nej jag tänker inte berätta vad det innebär, siffrorna är till för mig för att jag ska kunna titta tillbaka på dem sen när jag är frisk. Apropå det, eller äsch det blir ett annat inlägg senare.

Blev lite ledsen när jag insåg att jag skulle missa engelskan i skolan det är trots allt mitt favvoämne av de vi har just nu, och jag måste medge att det är mycket tack vare att vi har en funky-lärare ;) Men Vida smsade mig och sa att den var inställd, med andra ord missade jag inget, bara att komma ihåg att jag ska göra tricky words på måndag, inte glömma inte glömma.

Efter det hade vi WebDesign som gick mycket bra idag, läraren stannade vid min hemsida och kolalde, hon tyckte den var fin :)

Hade en mycket udda men rolig konversation på vägen hem sedan, med en kär gammal vän. Konversationen innehöll poliser, pistolkulor, skinkor och ja, jag vet inte allt ;)

Nu är jag hemma och tänkte nog ha en filmkväll ikväll. Jag vet att det är Lets dance-final, men det har ju redan börjat, det borde verkligen börja klockan 9 istället! Jaja kanske slänger ett öga på det i alla fall. Men jag tänkte nog ha filmkväll med mig själv ikväll, eller ja, Mikael Persbrandt är alltid inbjuden, så får se om han tar med sig Peter Haber ikväll ;)

Pussiluss!


Number 16

Keep up the good work!



Btw, jag skulle nog kunna offra en lilltå. Blir man skjuten i skinkan kan man nog inte sitta på ett tag. Och jag hatar att stå på bussen! Så jag har ändrat mitt svar, jag vill bli skjuten i lilltån :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: