2010-03-02
 10:14:12

God morgon/eftermiddag (?)

Nu kom vi just hem från stranden. Idag är jag lite röd här och där och det stramar i pannan, men vad är en semester utan att bränna sig? Tänkte gå ner till poolen, mamma är där, men jag tror att jag skippar det just nu, vi kommer förmodligen att vara där imorgon, eftersom vi då ska shoppa igen. Men jag får se, kanske kör lite pedikyr eller nåt, dessutom MÅSTE jag plugga.



(En fika, någon?)


malin

Hallå på er!

Kul att läsa hur ni har det-njut så mycket ni kan.

Här är det inte så lustigt, snö igår, regn också,idag/ natt mer snö, känns igen va?

Kan också meddela att något försäkringsbolag inte har hört av sig ännu-

Hälsa alla

Stor kram från oss alla

Malin



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: