2010-03-10
 08:24:10

Goder morgon!

Ja, god morgon!
Nu har jag vaknat upp från en natt ensam i huset, eller ja, katten och fläkten var ju åxå hemma ;)
Nu är dock Mamma och Manne hemma igen, Manne kanske har salmonella eller någon annan tarmgrej.

Jag håller i alla fall på att göra mig iordning, för snart åker jag hemifrån för att antagligen inte komma hem förrens imorgon, ska på bio ikväll, Jag, Vida och Victoria ska se Alice i Underlandet! Jag tror verkligen på att den är bra, allt med Johnny Depp brukar för det mesta bli bra.


Annars har jag mando på schemat idag också, ska träffa min vanliga behandlare, var länge sedan jag träffade henne nu.

I skolan kommer vi att börja med Religion, som vi för övrigt har prov i imorgon. Efter det har vi svenska, och sista lektionen för idag är Filosofi, fast jag kommer inte att hinna gå på den eftersom jag ska till Mando, även om jag inte tycker om filosofi, så känns det inte jättebra att inte gå på den, fast jag sa att det var OK att åka till Mando istället, läraren hade tydligen varit sjuk igår bara kommit dit och lämnat papper, så han kanske inte kommer på lektioenen idag heller? Annars får jag kanske ta anteckningar av Vida :)

Nu ska mamma strax tvätta så jag ska bara lägga ner lite smutstvätt från Thailand!

Over and out!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: