2010-03-12
 20:40:13

Hej mitt namn är Gunvald!

Späckad dag.

Klockan ringde ca 05:05, tidigt som tusan.
Matte C, wihoo vad bra det gick! Eller? IG på matteprovet. Grejt! Not.
Engelska, L verkade uppskatta att jag to med min lite udda engelska annons:


Sedan bar det av i RASK takt till Mando. Intressant möte med psyk. Don't wanna mention more for now.
Tog mig sedan tillbaka till Täby för att möta upp Linda och Hanna. Jag och Hanna fikade på EH, det var min favvobarista som jobbade, hon gör lätt godaste latten! Sa det till henna också, hon blev nog allt lite glad ;)

Det är konstigt det där med tid och transporter. Ibland när allt bara passar i kollektivtrafiken, kan jag som bor på en ö, ta mig till Arninge från dörr till dörr typ, på 50 minuter! Idag tog det ca 2 timmar från att jag gick från EH till att min båt gick hem, grejt.

Nu e jag hemma för jag ska inte vara barnvakt, ganska skönt, för jag e ganska trött.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: