2010-03-14
 08:54:05

Hej!

God morgon!
Det blev inte så mycket bloggande igår, och det var på grund av att jag satt och pluggade med Linnea nästan hela dagen, på kvällen tittade vi på melodifestivalen som säkert ungefär 90% av Sveriges befolkning också gjorde igår!
Jag blev nog klar med allt jag har kvar på Estetiska Verksamheten från förra året, mycket tack vare Linnea lyckades vi knåpa ihop några konstverk :) Som jag dessutom skrev igår så klarade jag Matte B kursen! Loggade in på skolmejlen igår och såg att jag hade fått mejl från han som skulle rätta mitt prov, jag vågade inte läsa så det fick Linnea göra, och OJ va skönt det kändes när jag läste att jag faktiskt klarat det! Så man kan säga att jag avslutade 2 kurser på bara en dag igår! Wihoo!

På kvällen var det som sagt Melodifestivalen, Anna Bergendahl vann, jag tyckte inte att hon skulle vunnit, inte alls faktiskt, men va tusan, inte mycket att gör något åt nu. Jag hade hoppats på Manboy, Keep on walking eller någon annan, men inte just den som vann.

Idag väntar filosofiplugg och studentskiva med djungeltema på kvällen.

 


Pam :)

sv: okej kul att du vill vara med och tävla! ;D



PUBLICERAT: 2010-03-14, 16:00:20 | URL: http://soetpam.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: