2010-03-06
 16:29:56

Malaysisk(stavning?)? matlagningsdans

Nu sitter jag här i lobbyn och skriver min Engelska C uppsats, eller just nu bloggar jag ju (självfallet). Engelska C uppsatsen ska vara inlämnad på måndag, eller inmejlad, by midnight. Och eftersom jag inte är i skolan på måndagen, blir det ju självklart att jag får mejla in den.

Dagen har tillbringats en liten stund vid poolen på förmiddagen, och med shopping på eftermiddagen. Jag kom hem med 2 par skor, likadana fast olika färg, jag kunde inte bestämma mig, så nu kan jag mixa å matcha, grejt! Dessutom, nageltippar, trosor, en tröja och kanske något mer.

Dessutom var det någon uppvisning i nån matlagning, en kille som dansade och hällde upp olika grejer till musik. Efter ett tag tog han med en turist upp på "scenen" och lät honom göra liknande. När han var klar, gissa vem han valde då? JO MIG! Haha jag såg säkert rolig ut där jag stod och häldle upp något som var odefinierbart, men luktade lite som kaffe.

Jag fikade på Au Bon Pain också.

Nu måste jag nog plugga vidare!

Kramar!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: