2010-03-29
 22:41:11

Måndag

Usch idag har varit en sån där hemsk dag igen :(
En sån där dag när jag bara vill försvinna. Känner mig helt slut efter att ha gått och spänt mig hela dagen. Gråtit från början till kväll.

Gymnastikträningen på kvällen kunde få mig på lite andra tankar, åtminstone, i alla fall när jag klarade RONDAT-FLICKIS direkt! (2 pass men ändå ;) ) Applåder fick jag av de andra där. Så skönt att för bara några sekunder kunna glömma.

Annars bjöd väl denna dag inte på något speciellt i skolan. Engelska C, Historia C, Naturkunskap B. Efter skolan mötte jag dock upp lite fina vänner för att umgås i skolans trevliga environment ;)

Jag e lite trötter nu som sagt efter denna krävande dag. Tankarna har varit på andra håll, morgondagen lär inte bli lättare. Men imorn ska jag i alla fall gråta/skrika/argumentera med någon som är inblandad istället för att vara en börda för alla andra. Jag e ledsen om jag tynger någon annan med min nuvarande person. Jag älskar mina vänner mest av allt, det ska ni alltid veta! <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: