2010-03-01
 16:37:26

Måndag

Sawadee kaa! (Hej på Thai)

Nu är det strax dags att sova för oss här.
Dagen har i alla fall spenderats vid poolen, med försök till att få en snygg bränna, så nu sitter jag här röd i fejjan, fast jag har nog inte bränt mig så mycket, är bara sådär blekröd, so hot ;) Kameran var inte med vid poolen idag, men ni ska få se bilder därifrån senare. Eftersom det är en golfclub vi bor på så är det inte så många som badar i poolen, utan de flesta spelar golf. Vilket betyder att vi för det mesta är själva vid poolen :) Idag var det dock några där, men inte så att det störde.

Efter poolen och lunch åkte vi vidare till köpcentrumen och shoppade loss. Vi åkte runt två halv tre och kom hem vid tio, ganska länge var vi där med andra ord.


(Typ som stressbollar, jättemjuka att klämma på och kändes som färska bröd!)


(Och en stressbollshamburgare)

Jag klämde runt på dessa roliga prylar, men upptäckte snart;


(I och för sig tror jag att de syftade på några andra prylar i ståndet, men jag är inte helt säker)


(Väskor gjorda av jeans, och skor?)


(Sorry Täby Centrum, men denna utsikt är svår att toppa, för ett köpcentrum)


(Grodmuggar, kanske något för Momma?)


(Min lillebror hittade ett par käcka glasögon, som gjorde honom lite konstig)


(Titta! Mariekex!)


(Och Stieg Larsson!)

Det var lite bilder från idag. Och just ja! Jag köpte inte så mycket idag, kollade mest runt och funderade på vad jag skulle köpa till nästa gång vi åker in och shoppar, men jag kom hem med en plånbok:

(100 baht, ca 20 kronor, kap eller vad?)

Imorgon väntar stranden och ett ytterligare försök till att skaffa en snygg bränna!

Kram!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: