2010-03-18
 06:40:34

Morgon!

Nu är det morgon i Bregottfabriken igen.
Sitter här och lyssnar på Melodifestivalfinalisterna på Spotify. Upptäckte att jag nog gick upp en halvtimmme för tidigt, men då kanske jag kan få lite tid att bädda och plocka upp på rummet. Jag kommer nämligen inte hem ikväll, för jag ska på studentskiva och sen sover jag hos en kompis. Vi komemr säkert vara sådär lagom pigga på matten på fredag morgon 08:20 ;) Jaja jag har inte tid att miss någon mattelektion, jag måste få G. Sen ska jag till Mando också, jag som inte brukar få ur mig något trots att jag är pigg, hur ska det gå nu?

Deagens lektioner:
Naturkunskap B
Svenska B
Religion A (Lite nervös eftersom vår lärare igår sa att vi skulle få tillbaka proven idag, det kändes ju inte så bra som jag hade hoppats, jaja )



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: