2010-03-24
 22:06:09

Onsdag

Hej hej i stugan!

Min dag har varit ganska lång, men händelserik!
Den började med religion. Sen kom svenska som jag typ inte hade eftersom några i klassen hade boksamtal, så jag gick ut å solade istället :)

Sen var det filosofi, och jag tycker verkligen verkligen verkligen inte om det ämnet! Men efteråt så gick jag och Vida till TV-studion! Åh va skoj det var!

Sen åte jag vidare till träningen i Gustavsberg, på vägen blev jag frågad om jag kunde "köpa ut cigg" till några småflickor (typ 16-17 år) Öh, NEJ?! Ofta de tror att jag vill bidra till allt som rökningar orsakar, glöm det!

Träningen gick väl OK, är verkligen inte så bra på gympa längre, men men.
Jag fick bara en panikattack, fick gå ut på toan och försöka få bort den, det gick ganska bra, och sen var jag redo igen!

Nu ör jag hos min fina vän Linnea och jag ska sova här i natt.

Jag tänker på dig Morfar!

Puss och kram!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: