2010-03-31
 08:02:06

Onsdag morgon

God morgon kära läsare. Nu har jag precis ätit frukost och sitter på rummet och ändrade mitt försättsblad till uppsatsen jag skrev klart igår. Nu är den lite snyggare, men framför allt enklare.

Idag står en hel del saker på schemat, nämligen Religion A på morgonen, hade vi läxa? Jag har för mig om det men kan inte komma på vad det skulle vara :/
Sen har vi Svenska B, och jag har INTE läst ut boken, ajaj Sophia, men jag ska prata med läraren om det.
Sen så har vi blääfilosofiblää. Usch så tråkigt det är :/

Sen ska jag åka hem direkt för att packa om väskan, för ikväll är det skiiiva :) Med cirkustema, och jag vet vad jag ska vara :D

Näe, nu måste jag fortsätta göra mig iordning.

Pussiluss!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: