2010-03-04
 01:59:12

Onsdag, torsdag

Hejsan!

Igår blev det ingen bloggning eftersom vi var iväg så länge på dagen och sen på kvällen så skulle jag och min lillebror ha filmkväll igen.

Vi började i alla fall dagen med att gå till poolen:




Eftersom vi var lite möra av solen från dagen innan skulle vi inte vara mer än ca 1,5 timmar där denna dag.

Efter poolen skulle vi åka in och shoppa. Till en början var jag inte på det minsta shoppinghumör. Men tänka sig, det kan ändras!

Jag kom hem med en massa saker, men jag tror att jag får visa det senare, men det var, en tröja, ett par solglasögon, nagellacksremover, en väska, och sen var det säkert en del andra saker, men jag visar nog som sagt senare.

Jag fikade också inne i ett köpcentrum, jag tog inte islatte denna gång, utan varm latte, det låter lite konstigt att dricka så varmt i Thailand, men det brukar faktiskt vara ganska kallt när de använder så mycket air condition, så en varm latte smakade bra. Fick lite Waynes-känsla när jag var där, fiket hette Au bon pain.



Anonym

i miss you!



PUBLICERAT: 2010-03-04, 14:15:22 | URL: http://linnneasandell.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: