2010-03-20
 10:27:15

Resumé!

Ojoj nu ligger jag lite efter i bloggandet här, dags att ta igen det!

Det intressant hände väl i förrgårkväll/natt det andra i skolan flöt på som vanligt.
Jag åkte hem till Linda för att "förvandlas" till Lisbeth Salander. En blond version dock, men ändå. Det beror på att jag, eftersom jag har så ljust hår, inte direkt kan använda spry-hårfärg, och kanske definitivt inte svart sådant, för mitt hår har en tendens att suga pt sig allt sådant, och sen sitter det där, tills det börjar blekna och förmodligen skulle mitt hår vara grått i sisådär 3 år. Nej inget spray med andra ord!

Låtsaspiercingar, nitarband och svart i massor, där har ni receptet!

Kvällen var mycket lyckad, och min kompisar var utklädda till bla; Cruella Devil, Lilla My, Flashdance, Pochahontas, Tingeling osv. Roligt var det! :)

Kanske blev lite mycket den kvällen, och efter ett tag hittades människor såhär:

Som sagt, lite mycket kanske, bilden får tala för sig själv.

Bra musik och fina vänner gjorde kvällen!

Sedan skulle vi då försöka ta oss hem klockan 3-halv 4, inge tunnelbanor utan vi tog en hel massa olika bususar, först till Karl XII:s torg, sen till roslagsgatan, å sen till Täby. Victoria, som jag skulle sova hos, och jag var hemma ca halv 5., somnade 5 och klockan ringde 20 i sju, alltså en timma och 40 minuters sömn. Men vi tog oss upp för att gå till matten, men när vi sprungit till bussen så komemr inte den på avsatt tid och vi får vänta på nästa, vilket innebär att jag missar matten eftersom jag skulle på möte hos Mando. Jaja.

Mötet på Mando var väl inte det roligaste, vi talade allvar, på ett vuxet vis, men jag tycker att de verkar så arga när jag talar om hur jag skulle vilja ha det och hur jag tycker. Men men. Jag behöver inspiration!

Sen tog jag mig tillbaka till skolan och hade Engelska, och jag måste säga att de är mina favoritlektioner, rolig lärare och vår roliga klass, kan inte bli bättre när man ska diskutera :) Lisa citat; (Om T:s reklam) He is not the one, you would kick out of bed, unless you want to do it on the floor" Kul med lärare som inte är så pryda!

Sen hade vi WebDesign, lite små utbrott på Dreamweaver, och fick lite panik när de sa att hemsidan skulle vara klar 27 April!!! Det är ju sååå snart! Gahh!

Sen hade jag möte med en lärare som till min lycka sa att jag inte skulle behöva göra min uppsats i Engelska B! Hans ka väga in mina grejer jag gör i Engelska C i mitt betyg i B istället :D

Sen mötte jag upp Victoria, Linda och Malin i Centrum, och så åkte vi in till Stan och fikade på EH.


Efter det åkte jag och Linda till Vaxet och för mig väntade en skön ensam-hemmakväll, tillsammans med Peter Haber och Gunvald Larsson.

Sen blev jag trött och gick å lade mig, skönt!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: