2010-03-27
 18:14:57

Shobree

Nu är jag hemma igen efter en visit i mäktiga Täby!

En mycket trevlig planerareftermiddag med semesterresa som tema. Vi började med Grekland som destination, elelr närmare bestämt Rhodos, men vi upptäckte efter en del letande att det nog inte fanns i den prisklass och den vecka som vi tyckte skulle passa oss bäst. Vi övergick till att kolla upp Turkiet, men ingen av platserna var direkt lockande. Efter att ha släppt även Cypern hamnade vi på Ibiza. Större delen av sällskapet blev mycket taggade och intresserade, det gäller bara att övertala några föräldrar här och där ;)

Det regnar ute. Skönt för då försvinner snön, men jobbigt för mitt hår blir så bångstyrigt och jobbigt.
Gick förbi Linneas hus på vägen hem, hon och M hade fått värsta idén att börja sy kläder, jag måste nog svänga förbi där senare ikväll och se resultatet.

Ikväll måste jag nog ägna tid åt att skriva på min Historia C uppsats, inte det roligaste kanske, men det måste göras.


(Hanna ville mest titta på New Moon)


Hanna Montana

Fräsh brud!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: