2010-03-07
 01:35:59

Söndag!

Då har jag precis vaknat upp till vår sista hela dag här i Thailand, för imorgon beger vi oss hemåt igen.
När vi kommer hem, hoppas vi på att huset står kvar, trots läckan innan vi åkte, detta blir spännande. Det är en sak som ska bli skönt när vi kommer hem, det är hör och häpna, den torrare luften! Den fuktiga här gör mitt hår helt crazy! Fast fukten är perfekt till mina torra händer, som just nu är helt sjukt lena.

Igår kväll talade jag med min fina vän Vida på Facebook, och hon satt å bokade biljetter till Alice I Underlandet, jag tror verkligen att den filmen är jättebra :)

Sitter på balkongen med datorn, har läst lite religion till religionsprovet också, jag tror det var länge sen jag började plugga till något så långt innen, jag började väl redan ganska seriöst i torsdags, en hel vecka innan!

Idag ska vi vara på stranden och steka, jag solar för kalla Sverige också!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen innan vi ska ner och äta frukost!


Kram!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: