2010-03-28
 09:25:17

Söndagmorgon

Sitter vid frukostbordet och lyssnar på Star FM.

Idag står ganska mycket på agendan. Först ska jag möta upp min kära vän Victoria, länge sedan vi taldes vid bara hon och jag. När vi tränade tillsammans förut, hade vi ganska mycket tid att filosofera tilsammans. Medan vi åkte bil, väntade i träningshallen, efter träningen osv. Så idag är det dags igen tyckte vi. Hade gärna hoppats på lite bättre väder, men va tusan, Victoria får agera min sol idag, hon är fin hon :)


Lite senare ska jag möta upp en ny bekantskap för lite samtal och fika. Spännande.

Just ja, ni släckte väl igår? Earth Hour. Här kommer en bild som visar hur jag spenderade Earth Hour. Ensam i mitt rum med ett stearinljus och min bok jag ska läsa i skolan.


Och här kommer en till bild från Earth Hour:

Australien Brisbane





SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: