2010-03-28
 21:37:50

Söndagskväll

Var har den här helgen tagit vägen egentligen? Känns som en tät dimma. Det har hänt så otroligt mycket denna helg. Då är det bra att ha vänner. Vänenr som finns där för en. Vänner som är äkta. Och det bästa är, att jag har upptäckt att jag har så många otroligt äkta vänner. Det låter huuuuur klyschigt som helst, men jag hade mig ALDRIG klarat mig utan dem, aldrig! Inte en suck i världsrymden.

Idag var det dock dags att upptäcka nya bekantskaper. Mycket trevligt, och det blev en ca 2 timmar lång fika, trevligt trevligt. Vi bestämde oss för att ses igen nån gång.

Innan jag åkte dit kom jag på att, just ja åker inte Linda med denna bussen på söndagar? Och visst hade jag rätt! Wihoo! Alltid trevligare med sällskap på den långa färden mot Tekniska :P




För övrigt har jag precis tinat upp efter Victorias och min långa promenad. Lite skavsår har jag, men de får bli minnet av en mysig promenad helt enkelt.
Såg Victorias kompis så jag messade Victoria och frågade om hon skulle hämta henne, och det skulle hon, så då frågade jag om jag fick åka med. Skojjigt att åka Fyrhjuling i höga klackar, utan hjälm, sittandes med halva rumpan utanför och skratta och prata samtidigt. Det är så vi gör på landet! ;)
Det blev dock ganska tyst ett tag när vi var några ynka cm från att åka ner i diket, men det var snabbt bortglömt.

Nu sitter jag här, och jag och Mamma har precis pratat om Morfar. Jag kommer verkligen sakna honom, även om han är här. Jag kommer sakna dig Morfar!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: