2010-03-28
 22:16:05

Sportgrodor

"Hela bollen måste ligga stilla"
Ralf Edström förklarar varför en frispark fick slås om.

"Serven hade en hastighet på 205 km/tim, som en moped ungefär..."
Tommy Engstrand kommenterar tennis utan verklighetsförankring.

"Då sa jag till domaren på ren svenska: Go home!"
Hockeyflosklernas kung Christer Abris, tidigare Abrahamsson.

"Innern går ohyggligt fort... och han faller!!! Nej ursäkta mig, det var en längdhoppare"
Bosse Hansson på SVT hänger inte med under en friidrottstävling.

"Innern går ohyggligt fort... och han faller!!! Nej ursäkta mig, det var en längdhoppare"
Bosse Hansson på SVT hänger inte med under en friidrottstävling.

"Jag spelade 21 månader i sträck förra året"
Handbollsmålvakten Tomas Svensson hittar nio månader som aldrig tidigare existerat.

"Ju högre ribban ligger, ju svårare är det att komma över"
Före detta förbundskaptenen och expertkommentatorn i friidrott förklarar det svåra med höjdhopp.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: