2010-03-30
 22:56:26

Tisdag

Dagen idag har verkligen varit blandad. Dagen började med mattelektion, som gick förvånansvärt bra. Jag börjar gilla talet "e", peppar peppar ta i trä ;)
Efter det bar det av till Mando. som sagt inget vidare roligt möte, men jag orkar inte gå in på det nu.  
Sen hade vi Naturkunskap på schemat, vi såg sista delen av An inconvenient truth med Al Gore, och svarade på och gick igenom de sista frågorna till filmen.
Sen var det historia, och då skulle vi bara skriva på våra uppsatser, så jag satte mig i biblioteket och gjorde det.
Köpte en latte och en cookie och gick ut å solade i den starka vårsolen. Härligt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Har inte läst ut boken, men jag prioriterade faktsikt Historian idag. Jaja det ordnar sig nog.




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: