2010-03-04
 15:17:16

Torsdag

Hej hopp i lingonskogen!

Just nu sitter hela familjen i lobbyn/loungen efter en middag på stranden.

Jag har till största del varit vid poolen idag, så nu e jag en röd en ;) Jag ville inte följa med till stranden idag, utan spenderade som sagt dagen vid poolen. Tillsammans med bland annat med min engelskabok (som jag förövrigt inte läste alla sidor i, måste börja skriva på uppsatsen, som jag (återigen) förövrigt glömde papprena till hemma, så nu ligger mitt framtida engelska C betyg i Vidas händer! Näe nu tog jag nog i lite ;)

Jag åkte med till stranden och lämnade av mor och bror och stannade där och åt lunch. Sedan åkte jag och pappa tillbaka till hotellet, eftersom pappa skulle spela golf och jag gick till poolen igen. Där läste jag min bok, och jag var tvungen att byta ställning ibland för att det blev väldigt varmt och jag ville inte bränna mig mer, så efter ett tag satt jag med halva mig själv i poolen och sndra halvan utanför med boken, ganska skönt var det i alla fall. Sedan gick jag upp på rummet och satte mig på balkongkanten och tittade på golf, har ju 9:e och 18:e hålens greener ganska precis utanför mig. Spelarna och "caddysarna" pekade och tyckte att jag såg, kanske rolig, ut där jag satt, efter ett tag kom även receptionisterna ut och skrattade åt mig och sa; "Be careful!" 

Sen mötte jag upp pappa och killen han spelade med och jag tog ett glas vin. Pappa och jag åkte därefter vidare för middag på stranden och mötte upp mamma och lillebror där.

Och nu sitter vi alltså här i lobbyn, jag vid min dator, mamma vid hotellets dator, pappa vid skype på sin dator, och manne lånar film till filmkvällen, sociala till max ;)

Lite bilder kommer imorgon tänkte jag!
Nu ska vi se på The aviator strax!

Puss och kram!   



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: