2010-03-22
 07:12:47

Watch out!

Kunde inte sova till klockan 7, som jag ställde klockan på, fast det var riktigt skönt att vakna av sig själv i och för sig.

Idag är det temadag på skolan så jag börjar inte förrens klockan 12, men innan dess ska jag hinna till Tibblebadet och duscha och basta, med hårinpackning, ni kommer inte känna igen mig när jag kommer ut därifrån! ;)
Dagen består av på pappret TRÅÅKIGA saker, föreläsning och "efterdyningar! på dessa föreläsningar som handlar om genetik, wihoo! Eller näe.
Jaja, jag ser dock fram emot kvällen så det är väl bara att håll humöret uppe under dagen. Vida och jag ska nog hitta på någe bus åxå :)

Å idag är det SOOOOOOOOL igen! skön start på veckan. Jag vill btw ha en svart skinnjacka, men pengarna tryter. Usch vad tråkigt när det ska vara så :/

Å juste! Watch out för idag åker jag hela vägen till Täby utan mascara, wanna see a ghost, please visit!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: