2010-05-07
 21:35:54

Dagen i bilder och text!

Ujujuj vilken dag!

Började inte skoldagen förrens klockan 13:05 med WebDesign. Då skulle vi ju som tidigare nämnt få feedback på våra hemsidor. Jag hoppades på åtminstone ett VG, i bästa fall. När jag blir uppropad att gå till läraren får jag en liten chock. IG? Haha näe jag hade faktiskt VG och inom parentes MVG, vilket betyder att om jag finslipar det grejorna jag fick veta så blir det ett MVG! Trevlig överraskning!

Sen ilade jag iväg några minuter tidigare till ett PA-möte. Gick faktiskt bra och vi ska talas vid igen någon gång nästa vecka.

Sedan ilade jag åter iväg. Denna gången till en SAM-lärare som gav mig smärre panik, elelr jag kanske gav honom smärre panik när det visade sig att jag missuppfattat en uppgift lite. Vi kom överrens och sedan ilade jag för tredje gången iväg och satte mig i bibblan och skrev på det obefintliga arbetet som gav både läraren och mig den där "smärre paniken". Satt och skrev i lite drygt en timma, och det resulterade i ett typ helfärdigt arbete, *klappa Sophia på axeln* kände mig mäkta stolt över mig själv, och nu är det endast några få grejor som ska rättas till, typ grammatik och missade bokstäver. Inte helt lätt att hålla koll på dem när man sitetr och skriver i 120 och hjärnan jobbar i 580!


My work of art!
Min rubrik på arbetet är Valet i Storbritannien och Krisens Europa

Efter denna rush med ett arbete satt Vidas och min efterlängtade fika som en smäck!
Vi åkte in till EH och det var en mycket mycket mysig fika. Samtalsämnena varierade och vi talade om både mycket viktiga och helt oväsentliga ämnen, precis som det ska vara <3! Puss på henne! Hon e bäst!





'



Efter fikat drog jag mig till Tekniska och kom lagom till bussen. Åhh vad arg jag blev på vägen hem! Skrikande barn är bland det värsta när man inte e på humör för det. Eller man e aldrig på humör för skrikande barn, så näe det va inte kul! Å när barnet äntligen slutat skrika upptäckte jag att jag satt mig på heeelt fel ställe i bussen, nämligen precis under den högtalaren som skriker högst i hela bussen KOOOOOOOCKTOOOORP! Och nu har de ju börjat att säga vissa hållplatser TVÅ gånger! Haha snacka om oflyt på bussen. Jaja klev av bussen vid kajen och idag är det ju 7 maj, vilket betyder att vårtvåan börjar, alltså vårtidtabell numemr två, vilket i sin tur betyder att de gamla ångbåtarna börjar köra. Jag fick åka Norrskär idag, som förövrigt firar 100 år i år. Därför fick man ta finfina knappar ombord på båten. Jag frågade snällt om man fick ta en sådan, visst sa de, jag tog en, och när de sedan vände sig om tog jag två till ;)







Nu är jag hemma och ska väl strax sätta igång med plugget och sen packa alla tusen miljoner saker till uppvisngen imorn :)

Nu fick jag dessutom ett webcam-ryck! Here is the result!







Jag e en apa!


Vida

Superfina fika- och webcambilder du tar!

och vad rörd jag blir, är glad att jag har dig att prata med om detta <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: