2010-05-16
 10:16:30

El Camera is laddad!

Japp, nu har jag åtminstone laddat kameran lite, så pass mycket att jag kunde överföra de sista bilderna :)

Jag orkar inte visa alla, för det är väl en miljard eller nåt ;)

När jag kom hem från tävlingen gick jag som sagt över till Linnea och vi tog oss ner till havet och jag badade, Linnea var snäll och dokumenterade ;) Jag har en video, men jag har dock inte bestämt mig för om jag vågar lägga upp den än.





Efter badet gjorde vi som vi alltid gör på sommaren, vi gick upp och hoppade studsmatta :D


Linnea får högtflygande planer!


Jag öhm, kastar mig bakåt? Graciös som få ;)


Hjälp! Pappa brinner!

Nu orkar jag inte riktigt mer. Kanske att en video kommer upp senare. Stay tuned!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: