2010-05-14
 19:18:38

En dag i stan

Idag tog jag 12-båten in till Vaxet och sedan vidare for jag mot staden. Närmare bestämt Drottninggatan och Hurtigs konditori. Där väntade Lena och Olivia och Mamma på mig, det var dags för födelsedagslunch och fika. Massa mys :) Satt där till ca 3 och sedan skulle jag möta upp pappa för lite planerande för ikväll. Sedan tog jag båtem från Slussen hem. Stack över till Linnea en snabbis och bjöd på mitt eget bakade bananbröd, det tog slut ganska snabbt om jag säger så, det får väl tolkas som ett bra betyg :)

Nu håller jag på att packa inför tävlingen imorn, massa saker som ska med! Kommer nog inte blogga förrens imorgonkväll eftersom vi efter tävlingen imorgon ska träffa några vänner från USA som är här på besök, massa trevligt!

Här kommer en bild från dagen:
Söta Olivia


Och by the way; Nu har jag (eller OK brorsan var snäll och hjälpte mig) fixat så att jag bara använder iPhonen nu, så nu är k810i-eran över lite för min del. Att det skulle gå så långt att den strejkade på sms, är en annan femma ;)

Skönt med en lur som har just telefon, iPod, Spotify, spel, kamera, videokamera å allt annat som en iPhone har, på samma ställe :)


Anonym

hahahah, vilken HEMSK bild på mig xDDDDDD ser ut som att jag har en stor puckelrygg haha xD

men det var jättemysigt och vi får fika igen!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: