2010-05-01
 10:34:25

Ett steg i taget

Ja, eftersom dagen igår blev ganska lång och händelserik, så skulle det säkert ta ett halvår för mig att skriva ett enda inlägg med allt det, och dessutom skulle säkert internet krångla elelr datorn sprängas precis innan jag var klar, och allt jag skrivit skulle försvinna. Känns inte så lockande. Näe så jag tänkte att det får bli gårdagen "step-by-step" Och vi börjar med skoldagen:

Klockan ringde 05:00, men jag snoozade hela 9(!) minuter ;) så jag var ändå uppe i rätt god tid, idag var det ju viktigt att allting skulle finnas med! Mössa, overall, pickninck, kamera osv osv. När vi kom till skolan var det en ovanligt upplättad stämning. Nog för att fredagar brukar vara rätt lätta att handskas med, var det inget mot idag. Färgglada overaller och vitas mössor överallt. Liten men trevlig mösspåtagning i matsalen innan alla drog vidare. Montana Vida och jag hade ingen större lust att åka till Norskogen, så vi splittade vårat gäng och vi tre begav oss mot Hagaparken, mysigt värre!























SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: