2010-05-11
 19:22:39

Fredag?

Idag är det faktiskt som fredag för mig. Jag är med andra ord ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag! VÄLBEHÖVLIGT! Imorn är det tema rester, vilket betyder att man får arbeta på valfri plats med det som man har kvar att göra.

Jag ska i och för sig iväg i alla fall. För jag ska till Mando. Känns som om jag aldrig är där längre nu, eftersom jag bara är där en gång varannan vecka, helt sjukt skönt! Imorn kan det hända spännande saker dessutom!

På kvällen är det sista träningen innan tävling också, dags att TAGGA! :)

För att tala om dagen då; Vi började med Matte C, sista mattelektionen innan Nationella provet! Vi hade vikare, som faktiskt var min gamla mattelärare från ettan! (Ettan på gymnasiet alltså) Hon kände igen mig ;)

Efter matte hade vi filosofi, men saken var den att jag inte behövde vara kvar eftersom de skulle ha nån uppgift som bara de som vill satsa på högre betyg måste göra, och jag nöjer mig starkt med att G, alla gånger! Så jag fick gå ifrån lektionen sa läraren, då gick jag och satte mig i biblioteket och pluggade lite naturkunskap och gick in på datorn.

Efter lunchen var det dags för prov i NkA om Vår miljö och Energi. Jag hade ju redan G på detta kapitel eftersom jag klarat Miljökörkortet, men jag vill ju satsa på minst VG, så jag ville göra ÖG-provet också. Jag hade inte pluggat så mycket, men jag verkade vara en av de få som inte klagade på provet efteråt, jag tyckte att det var ett helt OK prov, ganska svårt, men lite roligt också. mycket tänka själv och resonera-frågor. Interesting!

Sista lektionen var Historia C. Vi gick igenom en sista gång inför provet, saker vi skulle trycka på och vad vi skulle stryka. Vi tittade också lite till på filmen Ådalen 31.

Efter slutade vi och jag och Vida slog följe till centeum. Vi skiljdes åt och jag önskade henne och bad att hon skulle hälsa till min andra vän E, en trevlig resa. de åker ju utomlands ikväll! Trevlig resa tjejer!

Jag gick vidare till EH och mötte Hannsi, Malinski och Vicki!





Sedan begav jag mig hemåt, köpte en tröja. hann inte prova den idag, har provet den förut, nästan likadan. Men jag ska prova den ikväll istället, få väl lämna tillbaka den om jag inte gillar den ;)

Ska möta Vickitikitoria om en liten stund ;)

Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: