2010-05-17
 21:05:45

Hemkommen!

Nu har jag precis landat här hemma efter träningen.

Dagen idag har varit lite jobbig, på grund av allt pollen. Kunde inte gå till skolan på första lektionen, det kändes som om jag skulle svimma och jag hade jätteont i huvudet. Jag läste på biverkningarna på mina pollenmediciner, och ja där stod det att huvudvärk var mycket vanligt hos ungdomar, kul! Njae.

Jaja jag tog mig samman och några alvedon senare begav jag mig till skolan och skrev historiaprovet. Så skönt att det är över nu. Känns konstigt att det förmodligen var sista Bronto-Gunnar-Provet. Vi har ju ändå haft mannen i 3 hela år snart! Provet gick i alla fall bättre än vad jag hade väntat mig. Fast första sidan, hjälp va svårt!

Naturkunskapen var inget särskilt. Men efter lektionen gick jag och Vida till centrum och köpte glass. Mjukglass och Ben n´ Jerrys. Mumsigt, och vi satte oss vid Fontänen och njöt av solen.

Jag knallade sedan tillbaka till skolan för att göra klart min websidan till WebDesignen. Det kändes skönt!

Sedan åkte jag till träningen. Och så här efter tävlingar och medaljer var det dags för lite stationsträning, länge sen nu, och lite airtrack blev det också :) Fick lite info om kommande läger och tävlingar kuuuuul :D

Nu är det dags för sista avsnittet av Hollywoodfruar! :D

Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: