2010-05-05
 15:34:35

Ihopkokta planer

Japp nu är det kokta fläsket stekt, den flamberade bananen torr, det bubblande vattnet avslaget osv osv. Planer har smidits. Watch out!

Nu har vi slutat och jag sitter i skolans bibliotek och ska plugga lite religion.

Idag skulle vi ha haft Religion på morgonen men när vi kommer dit möts vi av den tråkiga nyheten att Vår lärare är sjuk, tyckte jag hörde någon säga att han låg på sjukhuset :/ Skönt med ingen lektion, men jag tycker synd om läraren. Vida och jag tog tillfället i akt och pluggade Religion i alla fall innan vi gick på lunch. Efter lunch hade vi svenska och vi skulle ha sett på film, men vi fick inte igång VHS(!!):en shiet att skolan fortfarande använder sådana?! Så vi gjorde en del andra saker.

Sista lektionen var Filosofi och när jag kommer in lite senare än de andra rips jag plötsligt av ENORM mag och hjärtknip! Det var på grund av att jag såg att proven skulle delas ut. Usch det kändes som om jag skulle spy! Jag har dessutom blivit mer och mer säker för varje dag att jag faktiskt skulle få se ett IG på mitt papper. När jag til slut vågar titta på bokstäverna i hörnet på pappret får jag till min förvåning men också till min lättnad se ett "G+" Wieee! Samma som på förra provet med andra ord. Han sa att det är flera som aspirerar på högre betyg och kan få bevisa att de förtjänar det genom att läsa lite ur en bok och sen samtala om det i grupp. Men jag tänker INTE göra det, har så mycket annat att göra nu så jag tänker lägga krutet på det istället, och jag är SÅ nöjd med ett G i filosofi.

Ikväll är det träning så jag ska ta tåget från centrum om ett tag.

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: