2010-05-05
 22:46:45

Lights my way

"Ni som kliver av får ha en fortsatt trevlig eftermiddag och vi tackar för att ni medverkat" "Ni som kliver på, vi fortsätter alltså mot Fruängen" "Nästa station blir Gamla Stan som fyller (antal år?)" "Nu är vi i T-centralen, och häifrån kan ni ta er vart ni vill i världen" "Efter Gamla stan kommer alltså Slussen, här kan ni ta Saltsjöbanan, och bussar mot Värmdö och Nacka. Man kan säkert ta sig till flera andra ställen härifrån också! Jo just ja, Gröna linjen går ju både i Nord och sydlig riktning härifrån" "Nu racar vi mot gröna!"

Haha det här måste ha varit den skönaste tunnelbanechaffisen på läääänge! Tror aldrig jag har stött på någon som snackat så mycket. Jag skrattade nästan hela vägen från Tekniska Högskolan till Slussen. Han roliggjorde min färd radikalt!

Nu är jag hemma från träningen, som enligt mig gick sådär, men det gick nog ganska bra iaf, jag måste sluta jämföra hela tiden. Kanske inte lika bra som förra hoppträningen men ganska bra ändå :)

Nu har jag pluggat och plockat in varor som mamma handlat och det börjar bli dags för sängen, eller jag ligger redan i sängen, men snart e det dags att sova.

Imorn kommer målarna igen, vilket betyder att jag inte vill vara kvar i huset när de kommer, idag var jag grymt tidig bara av den orsaken ;)

Pussar



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: