2010-05-03
 22:48:27

Måndag

Ny vecka, ny start!
Dagen började lite smått med en rush, trodde att jag var sen, lite sen var jag allt, men så mycket i tid att det räckte. I skolan stod Engelska C på schemat, och som tidigare berättat gjorde vi typ CV:n.
Efter det hade vi Historia C. Jag var inte direkt taggad, men höll ut, och det konstiga är att lektionerna går så fort ändå, trots att historia C alltid är 1 timme och 25 minuter. Idag slutade vi iofs kanske några minuter tidigare, Gumpa e snäll han :) Till sist hade vi Naturkunskap B och vi höll som vanligt på med det ganska tråkiga avsnittet Evolution, jaja de lektionerna brukar flyta på rätt bra i alla fall. Vida och jag var duktiga och vi börjar bli riktigt bra på det där med Kladistik, eller vad det nu heter :)

Efter skolan stannade jag kvar och försökte plugga lite innan jag åkte iväg till träningen. Var kanske inte den bästa träningen för min del, men det kan bero på att matta inte e min gren, men jag försöker tänka på att det kanske egentligen vore konstigt om jag bara kunde allt sådär igen hux flux efter tiden jag hade uppehåll, men snart går det nog. Fick iofs till några riktigt fina salto mortaler ;)

Nu är jag hemma och mamma och jag har just tittat på Hollywoodfruarna, och ja, det kan vara det bästa som hänt Sverige. Maria Montazami är min idol! Typ, eller nåt sånt. Go e hon i alla fall.

Imorn är det Filosofitemadag. Jippie säger jag. Jaja bättre än Matte C 08:20 kanske i alla fall. Det är på förmiddagen, sen har vi vanliga lektioner efter på eftermiddagen.

Tjohej, leverpastej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: