2010-05-01
 10:50:31

Middag

Som jag tidigare berättat har två av mina finfina vänner gått och blivit hela 19 år nu i veckorna! Igårkväll var det på tiden att fira det!

Vi firade hemma hos Malin. Jag tror att vi var 12 stycken som hade det trevligt tillsammans, dansade till Jag är en gummibjörn, Markoolio och Maskinen! Malin och Jenny stod för maten som blev helt utsökt! Räkwook med ris och två stycken tårtor/kladdkakor! Jag tål tyvärr inte Daim så jag kunde bara smaka av den ena, men det var heeelt underbar! Good work girls! Räkwooken var fantastisk!

Och till min förtjusing serverades det Rosévin! Mumma!









KVÄLLENS BILD! :D










Typ åxå kvällen bild ;)











Jag följde inte med ut sen, jag har varken råd eller tid med en Dagen efter kände jag. Har så mycket i skolan. Så jag begav mig mot Vaxet, men råkade ta fel på en timme. Jag fick sitta i Vaxhol i ca 1 och en halv timme, men det gjorde inte så mycket för jag hann med att plugga igenom alla sidor som handlar om Judendomen till provet. Sen blev jag så trött att jag la mig ner för att vila. Jag ställde klockan på mobilen ifall jag skulle somna. Och mycket riktigt det gjorde jag också! Det mest spännande var när jag skulle cykla hem 00:00. Det var lite vingligt, och jag såg nästan INGENTING! Haha och inga reflexer heller, stabilt Sophia, stabilt!

Here is some video for you!




Jag älskar mina vänner! All of you! <3


Malin

HAHAHAH BILDEN PÅ MIG ÄR KLOCKREN !!! :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: