2010-05-13
 19:51:59

Nacka forum!

Hallojsan alla där ute!

Är nyss hemkommen från en heldag iväg. Dagen började med att jag tog båten in till stan, vandrade genom Kungsträdgården med de fina körsbärsblommorna, innan jag, efter lite om och men lyckades ta mig till Nacka forum. Där skulle jag nämligen tillbringa dagen tillsammans med Devi :D

Vi gick runt i ett par timmar, shoppade, provade en del kläder. Satte oss och åt å snackade lääänge. Sen gick vi runt lite till och efter ännu en liten stund köpte vi varsin glass och satte oss ner och pratade igen. Hon e fin hon!


Satt ute på båten


Körsbärsblommor








Vi körde på nostalgi och gick in på BR





Tack för idag Devi! <3

Efter våran utflykt åkte jag hem enstund till Linda och hennes ursöta hund Totte :)


elsa

Sv; Hihi tack så mycket.

Trevlig dag du hade idag, mycket roligare än min! :) <3



PUBLICERAT: 2010-05-13, 19:56:25 | URL: http://youblexx.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: