2010-05-29
 18:46:05

Shorts i alla väder!

Hejsan svejsan på dejsan! Long time no see!

Nu är jag hemkommen och har precis ätit middag.
Gårdagskvällen var mycket mysig, med rolig film och god dricka :)
Inte mycket mer att säga, än att det var en lyckad kväll!

Idag var en mycket seg dag på morgonen, men till slut var Jag, Sofie, Malin, Martina och Hanna samlade på Djurgårdens gräsmattor med picknick och snackade om ormar, vädret och en massa annat. Och vädret ja... först fick vi en del sol på oss, även om det blåste en del, men sen kom det! REGNET! Shiet pommes frittes vilken skur. Och jag som spatserade runt i shorts, aningens kallt, men är det sommar så är det!

Vi drog oss tillbaka till Norrort, och jag älskar när man har turen att båten ankommer samtidigt som bussen och man inte behöver vänta ett dugg. Kom till och med till bryggan där min cykel stod. Kan det bli mycket bättre?! Ja förmodligen, men det satt som en smäck just då.

Ikväll är det Eurovision song contest och nu hejjar vi alla på NORGE!


Malin

HEJA NORGE !!! :



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: