2010-05-22
 11:09:26

Sjukhuset

Idag när jag vaknade kändes det mesta mycket bättre än vad det gjort på ett tag. Men så lyfte jag ögonen och kände att det gjorde ungefär precis lika vidrigt ont i huvudet som det gjort sedan i måndags. BLÄÄ!
Så mamma ringde till närakuten och vi fick en tid. VI åkte dit och jag blev undersökt av sjuksyster och en doktor. De trodde att jag fått bihåleinflammation, så nu ska jag äta antibiotika i 9 dagar. Man får inte sola när man äter dem så nu hoppas vi på ett jävla skitväder nästa vecka! Eller hur? Det ska ju i och för sig bli sämre väder har jag hört, inte mig emot alls! Men bättre att inte få sola än att ligga hemma och vara jättesjuk.

Dagen idag kommer att ägnas åt matematikplugg och naturkunskapsplugg.

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: