2010-05-27
 19:22:10

Smisk och pisk!

Smisk och pisk vilken dålig bloggerska jag varit! Men snart så ska ni få reda på de mest smaskiga och glamourösa detaljerna i mitt jetset-liv.

Dagen började inte helt otippat lite stressigt, fick cykla som en galning till båten, men jag måste ha cyklat fort för jag fick till och med sitta och sola en stund innan jag klev ombord på båten, inte mig emot dock!

Tog världens mest sega Vaxholmsbuss till tekniska, usch för trafikstockning vid Roslagstull! Kom dit ca 10:48, hann springa ner till T-snabben och inhandla lunch och kliva på tunnelbanan 10:50, det gäller att vara effektiv när tiden tryter! Mötte upp Vida och vi letade oss stabilt fram till rätt buss som skulle ta oss till Sjöhistoriska. Där stannade vi tillsammans med klassen och hade det trevligt och "tittade" på rodden. Om jag ska vara ärlig så har jag typ ingen aning om hur det gick i själva tävlingen, men trevligt hade vi det!

Eftersom bussarna på hemvägen var proppade med skolungdomar kom vi inte på och vi bestämde oss för att gå. Jag spatserade från Sjöhistoriska till PUB-huset vid Hötorget. Det är banne mig en sträcka som heter duga! Mötte upp pappa där, och vet ni vad?! JAG HAR BLIVIT MED CYKEL! Wihooo! En fin Sjösala-Dam/Stads-cykel. Me like a lot! Efteråt gick vi och fikade på Wayne´s och pratade om livet, typ ;)
Tog mig sedan hemåt och på Vaxholmsbussen, träffade jag Mickan! Hon e rolig hon! Vi samtalade även vi om livet, framtiden och studenten :)

Åkte ett varv med båten innan jag cyklade hem. (Inte min cykel dock, ska hämta den imorn!) Nu sitter jag här och undrar var samhället är påväg! Sanna mina ord! Mer kärlek åt folket. Over and out!






Minst sagt härlig dag! Ännu härligare blev det när jag träffade på både Vanessa och Sofia! :) Puss å kram på dem!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: