2010-05-01
 13:14:51

Städa städa städa

Mitt rum såg rent ut sagt förskäckligt ut efter denna vecka! Det blir ju lätt så när man inte är hemma så många vakna timmar på dygnet. Man kommer hem på eftermiddag och hinner vara hemma nån timme innan man ska iväg på galej. "Av med kläderna!" "På med kläderna" "Fel kläder!" "Byta kläder" Och allting hamnar ju såklart på golvet, eller som i mitt fall, på en sån där sacko/ris-säck, jag tror att jag lägger det där bara för att det ska se lite "snyggare" ut än om det ligger på golvet ;)

Nu har jag iaf ägnat förmiddagen till att städa upp lite. Har inte dammsugit eller dammat så efter det kommer det ju att se ännu bättre ut. Men än så länge:





To be continued



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: