2010-05-25
 22:30:59

Studsmatta

Kom just hem från studsmattehoppande och efter att ha varit hos min fina vän Linnea. Länge sen vi sågs nu. Men det ska det bli ändring på nu när plugget är slut :)

Just nu sitter jag och äter kvällsmellis, tänkte kanske gå och lägga mig och skriva lite hemliga saker på ett kort (ja, fortfarande hemliga grejor jag håller på med ;) ) Ni får veta tids nog. Tänk att gå till skolan imorn utan att behöva stressa sönder för någe prov eller inlämning, förlåt att jag tjatar om det, men jag kan inte sluta förundras över denna känsla. Sjukt najs :)

Jag komemr faktiskt inte på så mycket att skriva nu. Jag undrar om det är någon som vill fika med mig imorn. Hmm.

Just ja, imorn ska jag till Mando, sjukt att det redan var 2 veckor sedan jag var där. Får se om det händer underverk imorn. Blir det bye bye MandiePandie eller får jag behålla den ett tag till? Det får morgondagen utvisa!


Här tar vi emot Guldmedaljen på Trollbäckencuperna 2010. Vi är BÄST!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: