2010-05-21
 08:47:29

Suck!

Fortfarande sjuk! Har svinont i huvudet och det är nu riktigt irriterande och jag ORKAR INTE MER! Jag vill bara bli frisk nu så att jag också kan gå ut och njuta av det fina vädret.

Det här får bli ett sådant där bittert klagoinlägg, men bättre att det hamnar här på bloggen än någon annanstans.

Jag har massa ont i huvudet (ni vet när man tittar upp med ögonen sådär)
Jag har säkert lite feber fortfarande
Jag har ont i hela ryggen, skuldror, axlar osv osv bara för att jag legat ner så mycket de senaste dagarna.
Jag har knappt fått njuta något av det underbara vädret
Jag känner ingen smak när jag äter
Jag hostar som en rökare som rökt 2 paket cigg om dagen i 50 år
Jag fick inte träna varken onsdag eller torsdag
Jag lyckades missa ett för mig viktigt naturkunskapsprov
Jag har pga huvudvärken inte kunnat plugga någonting alls





Låter som några riktigt bra dagar va? Det kan ni ju fetglömma!
Tack för mig!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: