2010-05-04
 22:22:14

Tisdag

Filosofitemahalvdag. Eller njae, det varade inte längre än en timma, sen hade vi håltimme från halv 10 till 12:10. Värt? Näe inte direkt.

Sen hade vi NkA och Historia C. Vad jag minns hände iaf inget special på dessa lektioner, mer än vanligt då. Satt å pluggade lite i skolan innan jag begav mig till centrum för att köpa tröja, finfin den är :) Har dock inte riktigt bestämt om jag ska behålla den, jag tror iofs det men vi får se.

Skyndade mig till bussen och vem satt där om inte Tynningö-Jetset! Vi skrattade och snackade gott hela vägen till Vaxet, eller till och med längre än så. Maria Montazami och kisspöl på toaletten var dagens snackisar. Till slut vågade jag dock gå på toa, även om jag höll på att springa in i pölen andra gången.

Nu har jag suttit och pluggat religion, och gjort lite annat ett tag, och nu ska fortsätta eftersom det är prov på torsdag, börjar dock känna mig mer och mer förberedd.

Imorn e det träning och jag har ju skatten i mina händer, nämligen friståendemusiken. INTE GLÖMMA IMORN SOPHIA!

Näe det bliva ett litet kortare inlägg idag för jag måste plugga nu.

Nu vaknar vi på rätt sida imorn!

Puss puss!



Fokilooki? Eller? ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: