2010-05-11
 23:53:13

Vickitickitoria och Lajnaja

Eftermiddagen har ägnats åt gamla goda vänner på ön. På cykel möttes Vickan och jag och beslöt oss för att cykla till Maren och snacka. Vi satte oss på bryggan bredvid det spegelblanka vattnet och pratade om livet, skolan och annat. Vi har inte setts på ett tag nu, skönt att få prata ur sig. :)




Efter det besökte jag Linnea och hennes familj. Mycket tal om skolan och plugg. Men även om andra saker i livet. Djupa samtal!


Nu ser det fortfarande förskräckligt ut på mitt rum, men det får bli morgondagens projekt. JAg har i alla fall plockat ur diskmaskinen ;)

Imorn tänker jag INTE ställa någon klocka! Förmodligen vaknar jag väl 07:00 i alla fall. Skönt att få sova tills man vaknar i alla fall.

Sussa gott!




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: