2010-05-06
 19:00:47

We dont get surprised anymore

Nej jag och min jetsetkollega träffas nu typ dagligen, oplanerat, men inte mig emot, Det är mycket trevligt :D Vi satt på morgonen och planerade sommaren, den kommer att bli grym, massor med idéer dyker upp när man väl börjar tänka på det. Hon var supergullig och lånade ut sin svartvitrandiiga tröja till mig. Åh nu e jag massa glad :D

Annars har dagen innehållit plugg om evolution, svenskalektion som handlar om futurismen och ett göööööööra svårt religionsprov. jag som tyckte att jag kunde en massa, men shiet när man ska tillämpa det blir allt så mycket svårare, aja jag svarade i alla fall på allting.

Efter det drog jag mig vidare till centrum och sen vidare in mot staden och provade lite kläder, kom inte hem med något idag dock. men när jag satte mig på bussen hem, då sa det nästan bara PANG! Så var en enorm trötthet ett faktum, ojojoj det var länge sen jag kände mig så trött. Supertrött, fett hår, och lite halvdant smink efter en hel dagh i skolan, DAMN vad jag kände mig het! Eller njae inte direkt. Jaja nu sitter jag här i mjukisar och ska strax skriva på mitt PA.

Pussiluss!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: