2010-05-30
 20:56:27

Whooopie!

Hemkommen tös på denna sidan datorn. Har precis ätit middag och har den här känslan av att inte veta vad jag ska göra härnäst, då såklart är det dags för lite bloggning. Sämst med bilder har jag varit på sistone. Idag tog jag inga bilder, lite synd eftersom det var mäkta fint väder. Var hemma och slavade för mamma på förmiddagen, innan jag på eftermiddagen åkte med mor och bror i bilen. Mamma släppte av mig i Orminge och jag fortsatte mot Nacka forum för att titta på skor till studenten. Sedan åkte jag vidare till Vaxholm och åt glass. Mjukglass med karamellströssel, slå det om ni kan!

Fy tusan vilket härligt väder vi har haft idag. Hela dagen blev rätt härlig. Även om den hade kunnat börja bättre, men då får man ta fram alla sina goda egenskaper och göra dagen så bra som möjligt ändå.

Lite samma problem som i fredags har jag nu inför imorgon, ska jag åka till engelskan och se klart filmen, det lär bara vara jag där. Eller så kommer jag till historian och naturkunskapen. Det fula är att jag typ vill åka till skolan för att se klart filmen, men som sagt, det kommer bara vara jag där. Lite halvpinsamt kanske. Får se hur det blir med den saken.


Gammal bild från förra sommaren. Låt denna sommar bli minst lika bra som den!


Linnea

sommaren kommer att bli mycket, mycket BÄTTRE!



PUBLICERAT: 2010-05-30, 21:18:42 | URL: http://linnneasandell.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: