2010-05-25
 19:14:10

Wiee!

För första gången sedan sommarlovet mellan ettan och tvåan har jag nu en dag/eftermiddag/kväll där jag inte BÖR göra något. För jag kan inte göra något som har med skolan, för det är slut, the end, finito! För jävla skönt! Det låter inte lika bra när jag säger att jag har hela PA-arbetet kvar till nästa år, så det nämner vi inte ;)

Whats up with today?! Matte C nationella provet på morgonen, och jag säger Tack men ALDRIG igen! Fy tusan. Men det gick bättre än katastrof, vilket är en bedrift.
Efter provet möttes jag, Linda, Jenny och Vida upp och gick och lunchade på EH i centrum. En välbehövlig latte och en panini satt som en smäck! Jenny och LInda hade some lessons left och lämnade mig och Vida, vi två spatserade runt i centrums förtjusande affärer och tänkte på allt som vi INTE behöver göra ikväll.

Jag hade en aning viktiga ärenden att uträtta så jag tog mig in till staden, men kommer på på vägen att jag glömt MandiePandie i skåpet. Damn! Jag uträttade mina ärenden som är lite hemliga än så länge och tog sedan kära roslagsbanan tillbaka till kära Tibble innan jag begav mig mot Vaxet och till slut hem.

Nu ska jag städa mitt rövhål till rum innan det förfaller helt.
Just ja, jag blev taggad i ett GAMMALT foto på facbook häromdagen. Och bara för att göra mina läsare extra glada följer här en lite bildkommentar också!



Luciafirande på dagis (kanske 1996 eller nåt) Jag är grisen längst till höger.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: